Sunday, December 11, 2011

gurlz days only...

salam 1 malaysia...

dah lama tak update blog...sebenarnye perasaan malas+no story+busz yg menyebabkan aku malas nak berblog...nak ikutkan ati..dh nak hapuskan blog nie...tp syg lar plak...hehe...
so, selama ini tak berblog...aku sihat jer...bertambah sihat...hihihi...bnyak pahit,manis,masam,tawar kehidupan di lalui....
mlm nie,terasa rajin plak nak update blog nie...tp tak thu nak story morry sal ape...i hentam jer...hihihi...

sekarang nie,,aku duk sowang2 kat umah..member keje mlm...aku pom bru jer lepas abih cuti...cuti tuk abihkan cuti tahunan...hahahaha...korang ada tak??mmg best sgt2 abihkan cuti nie...abihkan masa bersama member serumah,dengan sepupu kesyangan...g jalan2 cari makan...hihihii...yg sedihnye...cuti ni tak dapat pom jumpe pakwe...errmm...rindu sgt2...nak jumpeee...huhuhu....(sabow zaidah erk)hihihi...

nak tahu kemana aktiviti percutian aku tak??

jom loading...........

1 : aku ngan geng umah pergi ulu...ulu ape entah..tak ingat...hehehe...yg penting masa pergi memang semangat giler lar dalam kereta tue...tapi, smpai2 jer..memang hampa kecewa...huhuhu....keadaan sekeliling tak seperti yg diharap dan yang dibayang2kan...huhuhu....jenuh berjalan kaki sekitar ulu tu tuk cri 'port' sesuai nak bermandi manda...tp hampeh...memang kecewa dan terpaksa balik jer...sebelum balik kami sempat lagi berposing...hihihhii....


loading.........






ronda-ronda cri port

kak lia n farah

kak lia ngn ida

kak lia, ila, ju & farah

mmuahh

2 : lepas trip kami ke ulu tue tak menjadi...so, kami pom tukar plan saat-saat terakhir...kiter pom pergi la mandi pantai kat port dikson....besttt sgt2 mandi air pantai...nyaman sgt2 bila kena angin pantai...nak buat mcm mn..mmg pantai ialah tempat yg paling paling i suka sgt sgt...hihihi...nanti nak g honeymoon pom kat pantai lar...hihihhi...kami mandi manda smpai sume dah puas,smpai muka pom dah itam kena matahari panas tue...kita pom naik banana boat plak...hehe..best naik banana tue..yg paling best bila ada seorng mangsa lemas...hihi...sian kat kak lia...lemas tak sempat nak selamatkan diri..sumenye gara2 pakcik driver boat tue jatuhkan kami dlm air...dah janji tak nak jatuhkan, tp dia jatuhkan jgk..mengamuk kak lia...hihihhii....kiter org sume just suka terbahak-bahak kat kak lia jer..ngeee..~~ hahahaahahahahha~~


jom naik banana boat...

ready for banana boat gurlz..hihi


keindahan pantai




3 : the next trip plak aku keseorngan ler...coz kawan dah start keje...so, aku merantau la keseorngan ke kuala lumpur....hahaha...aku bercuti plak kat kuala lumpur....first day tue aku smpai2 jer terus pergi umah abg din kat klang...janji keesokan ari nye tue nak pergi 'bukit tinggi'..tapi cancel plak..mmg sedih sangat2 lar aku time tue...mula2 mmg semangat nak g kat situ tapi taak jadi...so,perancangan lain kami pergi i-city jer...pergi ronda2 melihat keindahan dan kegemilangan cahaya-cahaya lampu...hihihhi....then, aku ngn cmah pom nak pergi kat i-city snow walk...nak pergi main salji...walaupom tak dapat pergi oversea...kat overcity pom jadi ler...seriusly...sejuk giler dlm tueee...smpai cakap pom keluar asap..hihi...sejuk sgt2...lagi best kalau pergi ngn pakwe nie...leh bersejuk-sejuk dlm tue..ngee..hehe...

sejuk...

with cmah


ice house..cute sgt..


4 : the last trip...pergi blik serdang semula...pergi umah kak nor ler...duk umah kak nor..jalan2 mines..mkn char kueh tiau and bnyak lg....smpai lar start keje blik...hehehehe....

time tuk jalan-jalan

kami pergi cari ehem.ehem..


peace..


tak de pape dah nak story morry...yg penting...jom jalan-jalan 1 malaysia....

tata...

0 comments:

Post a Comment